Pontus har fått en gosekisse!

Måndagen den 20e april!
I påsk skickade farmor två gosedjur med posten till Pontus och Linus. Pontus fick välja och tog först kycklingen och gav den till Linus sen tog han själv katten. Den har han verkligen älskat sen dess. Han bär den med sig och kramar den. Och innan han somnar sitter han och gosar med den i soffan innan han tar den med sig in till sängen när han ska sova.

Pontus är så omtänksam och noga med att vi inte får glömma bort lillebror. När jag tog kort på honom och gosekissen var han noga med att tala om för mig att jag minsann inte fick glömma bort att ta kort på Linus också. Så det gjorde vi!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag dör vad söta de är. Åh vad jag längtar till vi ses till helgen! Kram på er alla!

2009-04-27 @ 20:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0