På middag hemma hos Carin och Micke

På fredagskvällen den 23e april var vi hembjudna på middag hemma hos Carin och Micke!
Här sitter Martin och busar med Linus när han försöker gå med dockvagnen.


Så otroligt söt lilla Indra är!

Här vinkar hon till mig när hon är på väg in i det andra rummet.
Hejdå!!!

Här inne sitter Martin och Linus och bygger med klossar. Linus chockade pappa med att bygga 5 klossar ovanpå varandra.

Micke och Indra busar lite.

Barnen fick lite glass till efterrätt. Så mysigt de hade det tillsammans. De fick äta glass i soffan framför en film. Vilken lycka!

Mio

Vi vuxna testade på lite ”guitar hero”! Det var superroligt och jag tyckte att vi var duktiga för att vara första gången. Jag började i och för sig med att bli utbuad av publiken ett par gånger men jag blev bättre.

Carin och Micke sitter och kollar på Martin när han kämparför att hinna med.

Micke skulle ju visa oss hur man gjorde och började med en 100 % och avslutade med en 100 %. Kändes som vi hade lite press på oss.

Carin var också grym men hon är ju mammaledig så hon står väl och övar hela dagarna! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0