Åkte ner och hälsade på mormor och morfar!

Tisdagen den 28e april!

Mamma, Pontus och Linus åkte bil ner till mormor och morfar.

Det blev många bilder och vi hann med att träffa väldigt många av vår nära och kära. Eftersom det var så många härliga bilder så lägger jag in dem dag för dag men jag skriver inte så mycket vid bilderna, jag tror att bilderna talar om det mesta. Men vissa saker som vi gärna vill berätta lägger jag till som detta t ex:

Vi körde halva natten så när vi kom fram sov båda barnen. Vi sa till Pontus att han skulle vakna upp hemma hos mormor och morfar så när han vaknade fick han kalla på dem. Och otroligt nog vaknade han på morgonen och kallade med en tyst och försiktig ton: "mormor"

Helt otroligt och härligt för mormor!

På tisdagen jobbade mormor så morfar och vi fick en härlig dag tillsammans!

Spelar fotboll med morfar.


Fikar lite!

På eftermiddagen gick vi till en lekpark och lekte lite.
















På vägen hem fick Pontus gå själv och det tog lite längre tid än vanligt. Det fanns ju mycket roligt att titta på längs vägen. Kottar t.ex. och blommor.




När vi kom hem så hade mormor redan kommit hem.


Och Lisbeth hade också kommit för att hälsa på oss.

Kryddan blev lite avis när Lisbeth gosade med Linus.



Kommentarer
Postat av: Raz

Vilken duktig fotograf du har blivit!!

2009-05-07 @ 19:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0